Hos BYRO arbejder vi passioneret og målrettet med at skabe et UX design, der tager godt imod de besøgende. Derved ender de besøgendes customer journey i din forretning og ikke konkurrenternes! Kontakt os i dag, og få et UX design som konverterer besøgende til kunder!
På internettet er konkurrenterne aldrig længere væk end 3 klik. Derfor er det vigtigt, at din hjemmeside eller webshop holder effektiv på de besøgende, når de først har fundet vej. Det kræver et velgennemtænkt og intuitivt UX design.
Godt UX design tager sig kærligt af dine besøgende
UX står for ”User eXperience” eller på godt dansk brugeroplevelse. Det kræver ikke bare en logisk opbygget menustruktur og intuitiv navigation. Hele siden og dens indhold skal designes, så de besøgende naturligt ledes videre på deres customer journey hos jer.
Det forkorter kunderejsen, konverterer flere besøgende til kunder, og skaber større bundlinje for dit firma.
Vi designer brugeroplevelser med passion og klare holdninger
Vores tilgang til både dig som kunde, og det UX design vi udvikler for dig, er fyldt med passion, høj og altid opdateret viden og klare holdninger til, hvad der er med til at skabe en god brugeroplevelse.
Vi udvikler UX designs efter den særlige Design Sprint-metode. Det er den samme metode, som anvendes af både Google og flere andre af verdens største brands online. Den forbedrer kommunikation og samarbejde, sikrer kvaliteten og sørger for hurtige resultater.
Webudvikling kræver omtanke og en digital strategi. Først når den er på plads, er du sikker på, at jeres webløsninger skaber værdi for brugerne.
Før jeres firma går i gang med at udvikle en webløsning – f.eks. jeres hjemmeside – er det vigtigt at have en digital strategi. Ikke kun for hjemmesiden, men for alle de digitale løsninger, jeres firma tilbyder. Derved sikrer du, at der er en fælles rød tråd på tværs af de løsninger, hvor I står som afsender.
Læs mere →
Hvad er digital strategi?
Digital strategi handler om digital værdiskabelse. En effektiv digital strategi handler om, hvordan du brander din virksomhed på internettet og tilhørende digitale platforme og hvordan du gør de produkter eller tjenester som jeres virksomhed udbyder, stærkere gennem en aktiv online tilstedeværelse.
Jeres digitale tilstedeværelse skal kort sagt tilføre ekstra værdi til jeres kunders oplevelse af jer, uanset om jeres firma leverer digitale tjenesteydelser eller har en fysisk butik, som I gerne vil have kunderne hen i. Det er med andre ord ikke nok at bruge jeres hjemmeside som en trykt brochure, der bare fortæller, hvad I kan.
I stedet skal I vise eller bevise jeres værdi online, f.eks. gennem online kundeservice, rådgivning, eller noget andet, der giver øjeblikkelig værdi for kommende og nuværende kunder. De skal kort sagt kunne opleve online, hvordan det er at handle eller samarbejde med jer IRL!
Det er en langsigtet investering, der skal kaste penge af sig i mange år fremover og som omfatter alt lige fra overordnet design over indhold og digital værdikæde til hvordan I vedligeholder og løbende videreudvikler jeres webløsning i årene fremefter.
Hvordan passer løsningen ind i jeres digitale strategi?
Når først den overordnede digitale strategi er på plads, kan I gå i gang med at se nærmere på, hvordan den enkelte webløsning passer ind i jeres digitale strategi og lægge en plan for, hvordan webløsningen skal bidrage aktivt til den.
Først når det er på plads, er I klar til at gå i gang med selve udviklingen af løsningen.
Skab den rigtige digitale oplevelse for målgruppen
Hvilken oplevelse skal brugeren have, når han eller hun besøger jeres webløsning?
- Hvordan bidrager løsningen til jeres digitale strategi?
- Hvem er målgruppen?
- Hvilken brugervenlighed forventer de?
- Hvordan skal designet være?
- Hvilket indhold skal webløsningen tilbyde?
- Hvordan skal informationsarkitekturen opbygges, så brugeren sikres det bedste overblik?
- Hvilken navigationsmuligheder skal der være?
- Hvilke interaktionsmuligheder skal brugeren have?
Svaret på disse spørgsmål definerer selve løsningen, dens design og indhold. Nu har I det fulde overblik over løsningen og hvordan den relaterer til jeres digitale strategi. Så nu er I klar til at begynde udviklingen af hvert enkelt element i løsningen.
Få din branches bedste UX design
Vælger du BYRO til at designe brugeroplevelsen på dit firmas hjemmeside, webshop, app eller online tjeneste, får du en designpartner, der er lige så jordnær, som den måde vi staver vores navn på. Vi tænker klart, ud af boksen og taler et sprog, der er til at forstå.
Så vil du have et UX Design, som blidt og målrettet nudger de besøgende gennem deres customer journey hos dit firma, er det os, du skal have fat i.
Kontakt os i dag, og få en BYRO-oplevelse med UX design.